מידע על אגם גארדה

מידע על אגם גארדה

אגם גארדה

 
אזור האגמים נחשב ליעד הטיולים המרכזי של צפון איטליה, בעיקר בחודשי הקיץ. שמו של המקום ניתן לו בשל רצף האגמים המרהיבים שנמצאים בתחומו והוא הפך לפופולרי ביותר בקרב מטיילים לא רק בשל יופיים של האגמים אלא גם בשל מסלולי הטיול, פעילויות הספורט המגוונות והאווירה הרומנטית והכפרית השורה במקום. הגדול מבין האגמים הרבים באזור הוא אגם גארדה, אשר מציע שפע של מסלולי טיול מיוחדים, מקומות לינה רומנטיים, אווירה כפרית ופעילויות ספורט ומים מגוונות. מסביב לאגם גארדה ניתן למצוא מרכזי ספא רבים, מקומות לינה ברמות שונות וכמובן בתי קפה ומסעדות ממש על גדותיו של האגם.  
 
אגם גארדה נמצא בחבל לומברדיה, בין הרי האלפים ועמק הפו, ונמצא מרחק לא רב מהערים מילנו, ונציה וורונה המתויירות. מומלץ להגיע לאזור בעונת הקיץ בין החודשים אפריל עד אוקטובר, ולהימנע מחופשה בחודשי הקיץ של יולי ואוגוסט, גם בשל התפוסה ועומס התיירים הגדול וגם בשל עומס החום שיכול להיות ממש בלתי נסבל. סביב אגם גרדה עשרות רבות של מלונות, דירות נופש וצימרים חמודים להפליא. רוב התיירים מעדיפים להישאר במקום לינה מרכזי אחד וממנו לצאת בכל יום לטיול באזור אחר של האגם. מכאן נובע, שטיול באגם גארדה, ובצפון איטליה בכלל, מחייב שכירת רכב, ומאוד לא מומלץ בהקשר זה להסתמך על תחבורה ציבורית. 
 
ליד אגם גארדה נמצאת העיירה סרמיונה – עיר ציורית ועתיקה שנחשבת ליעד תיירותי מומלץ בפני עצמו. בין העיירה סרמיונה והעיר ורונה נמצא פארק השעשועים קארדלנד – פארק השעשועים הגדול מסוגו באיטליה, אשר מצדיק ביקור של יום אחד שלם, בוודאי אם אתם עם ילדים. בצדו המזרחי של אגם גארדה נמצא יעד תיירותי נוסף, הר מונטה בלדו, אליו ניתן להגיע באמצעות רכבל וטיפוס קצר. למגלותיו נמצאת העיירה מלצ'זינה שגם בה אפשר ומומלץ לעשות עצירה. נוסף לאלה, קיימות אינספור אטרקציות ממש בסמוך לאגם, אשר אינן מחייבות אתכם במרחק נסיעה רב. רפטינג, מסלולי הליכה, טיולי אופניים ושיט אגמים כולם מותאמים לקהלי היעד השונים שמגיעים לאזור, וכמובן, ולא פחות חשוב, גם לילדים. 
שלח