יעדים מומלצים לטיול עם המשפחה

יעדים מומלצים לטיול עם המשפחה

יעדים מומלצים לטיול עם המשפחה בפסח הקרוב

החופשה השנתית הגדולה ביותר שלנו כבר בפתח וזו הזדמנות נהדרת לצאת עם כל המשפחה לחופשה מפנקת. גם מי שמקפיד לערוך את סדר הפסח בבית עם בני המשפחה דואג לתכנן חופשה, חלקית לפחות בחול המועד, וכעת זה הזמן המושלם להתחיל לתכנן אותה.
 
בשנים האחרונות חופשה בחו"ל הופכת ליותר ויותר אטרקטיבית ביחס לחופשות בארץ. לאור המחירים הגבוהים בבתי המלון שלנו ומחירי החבילות המוזלות בחו"ל משפחות רבות מעדיפות לנצל את ההזדמנות ולצאת לטעום עולם. 
 
מזג האוויר באפריל הוא מושלם כמעט בכל רחבי העולם, כך שמבחינה זאת מדובר על תקופת תיירות אידיאלית. רפורמת השמים הפתוחים הנגישה את מדינות אירופה יותר מאי פעם ושער השקל החזק מקנה לנו כח קניה חזק למדי ברוב מדינות העולם, כך שעם תכנון ראוי ניתן לצאת לחופשה משפחתית בכל מקום שתחפצו בו מבלי לרוקן עליה את חשבון הבנק. למעשה אלה הם לא רק תעריפי הטיסות הזולים יותר שהופכים את החופשה המשפחתית בחו"ל לאטרקטיבית הרבה יותר, ואו כח הקניה שלנו שמאפשר לנו להנות קצת יותר, אלא כל העלויות הנלוות כולן נחתכו במה שנוגע לחופשות בחו"ל. 
 
אז הצטיידו בפוליסת ביטוח נוסעים לחו"ל, הזמינו כרטיס טיסה וטוסו לבלות.
 

רעיונות להשראה

אם בכל זאת חסרים לכם כמה רעיונות, ריכזנו עבורכם כמה מקומות מעניינים במיוחד לכל המשפחה.
• קלאסיקה- פריז. גם אם הייתם בה כבר, זאת עיר שאף פעם לא נמאסת והיא עוצרת נשימה בכל פעם מחדש. היא מושלמת לטיול עם המשפחה בעודה מציגה שפע של מקומות בילוי, אטרקציות וחוויות עשירות ומעשירות לכולם.
 
• קלאב מד- דרך נוספת להעביר טיול משפחתי היא באחד ממלונות הקלאב מד או מלונות הכל כלול שמייצרים למעשה מיקרו קוסמוס מושלם למשפחות. לאור שיפור היחסים הדיפולמטיים בין ישראל לתורכיה בהחלט ניתן לטוס לחופשה משפחתית באחד מהריזורטים המושלמים שלה.
 
• למה לא אי? חופשת אי היא מושלמת לכל המשפחה ואם מאסתם באיי יוון, אז יש עוד כמה קבוצות איים באגן הים התיכון, כך שלא תצטרכו לטוס רחוק מדי. קבוצת האיים הקנאריים שנמצאת לא רחוק מחופי מרוקו מציעה מבחר רחב של איים קסומים ואחד המומלצים שבהם הוא טנריף. אי קטן יחסית, אך מדליק במיוחד.
 

כמה דברים לזכור לפני שסוגרים חופשה

 
• ביחרו יעד קרוב יחסית, אם אתם טסים עם ילדים, זה יקל עליהם ובעיקר עליכם. 
 
• הצטיידו בפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל עוד לפני שאתם יוצאים מהארץ, לקבלת ביטחון מירבי בנוגע לחופשה הקרובה.
 
• בצעו השוואת מחירים בין הדילים וחבילות הנופש השונות, זו תוכל להוזיל לכם את עלויות החופשה באחוזים רבים.
 
• נסו להתארגן לנסיעה עם זוגות חברים נוספים, כך תוכלו להעניק לילדים תמיכה חברתית, וגם לעצמכם.
שלח