אפשרויות לנופש על הים בארץ

אפשרויות לנופש על הים בארץ

אפשרויות לנופש על הים בארץ

אין כמו חופשה על הים כדי למלא מצברים, לנשום אוויר נקי של חופש ולחזור לשגרה רעננים ושזופים. על מנת שתוכלו להתפנק באמת, עשינו לכם את העבודה וריכזנו חמישה יעדים על הים שיציעו לכם חופשה חלומית. 
 
אכזיב
חוף הרחצה אכזיב כולל רצועת חוף של 5 ק"מ, ובה לגונות ובריכות ים, שטחי נופש בטבע ושטחי פיקניק, שרידים עתיקים של כפר דייגים, מתחם רחצה חולי באזור החוף הדרומי, חניון לילה שהנו נקודת מוצא לטיולים רבים ומתחמים רבים להעביר בהם את הלילה, אם אינכם אנשים של קמפינג. באכזיב תוכלו למצוא אירוח בצימרים וגם אירוח גלמפינג יוקרתי על הים.
 
קיסריה
עיר הנמל העתיקה קיסריה כבר מזמן הפכה שם נרדף ליוקרה, איכות ולייף סטייל. אם חלמתם על חופשה על הים במיקום יוצא מן הכלל, אין ספק שזהו יעד שכדאי לכם לבחון. מלבד מקומות לינה מפנקים ורצועת חוף, בקיסריה יש המון מה לראות ולעשות. גן לאומי קיסריה, נמל קיסריה, התיאטרון ועוד אתרי עתיקות מיוחדים רק מחכים לקחת אתכם למסע בזמן ולגלות לכם צורות חיים קדומות. מלבד עתיקות, בקיסריה ישנו מדרחוב לקניות ועוד המון הפתעות.
 
נתניה
חלמתם על נופש על הים, בחנתם אפשרויות במלונות המרכז וגיליתם שהמחירים פחות מפנקים. מה אם היינו אומרים לכם שהייתם יכולים לקבל את אותה חוויה יוקרתית במרחק של פחות משעה נסיעה מתל אביב? באפשרותכם לנפוש במלון בוטיק בנתניה וליהנות מאירוח איכותי ויוקרתי על חוף הים, עם כל המתקנים הכי מפנקים ולזכות לחופשה חלומית ללא פשרות. עם בריכה במלון, חוף הים במרחק נגיעה, קניון רחב ידיים לשופינג עם כל המותגים, מי צריך יותר מזה בחופשה?
 
תל אביב
תל אביב י'חביבי, תל אביב. עיר ללא הפסקה בה הכל יכול לקרות והיעד לחופשה תוססת ומלאה בחוויות. בתל אביב ישנם מלונות שונים ומגוונים על החוף בדרגות איכות שונות, אך קחו בחשבון שבשל המיקום האטרקטיבי, גם מלונות ממוצעים ביותר יהיו כרוכים ביותר עלויות. יש המון מה לעשות בתל אביב, החל בבטן גב על החוף או בבריכה של המלון, דרך טיול על הטיילת מהנמל ליפו ועד בילוי בכל הברים, בתי הקפה, המועדונים, המסעדות ומתחמי הקניות של העיר. 
 
אילת
וכמובן שאי אפשר בלי עיר הנופש הדרומית והאולטימטיבית: אילת. מומלץ לבחון את אילת מחוץ לעונה, אז מחירי המלונות צונחים והחום האילתי פחות מורגש. עם הים האדום מלפנים, הרי אילת מאחור, שפע של מלונות לבחירה בהתאם לאופי החופשה המועדף עליכם ובטווח רחב של מחירים, כל אחד יוכל למצוא את החופשה המושלמת עבורו.

בקיצור אינכם צריכים לטוס לחו"ל: החופשה המושלמת מחכה לכם על החוף, כי לרשותכם מגוון אפשרויות לנופש על הים בארץ. עכשיו כל שעליכם לעשות הוא להחליט איך אתם רואים את החופשה החלומית שלכם ולהזמין מקום באתר הנופש המועדף עליכם ביותר. 
 
שלח