שילוב של נופש ועבודה בחו"ל

שילוב של נופש ועבודה בחו

שילוב של נופש ועבודה בחו"ל

בדרך כלל אחרי יום קשה בעבודה או שבוע לחוץ, אנו אומרים לעצמנו שאנחנו מוכרחים קצת חופש. בדרך כלל המחשבה הזו מחזיקה לאורך זמן מאחר ואנחנו מחליטים לא לצאת לחופש, ולהמשיך עוד יום ועוד שבוע באופן רציף במסגרת העבודה.
 

כיצד ניתן לצאת לחופשה מהעבודה באופן הטוב ביותר?

הרי גם אם אתם כבר מצליחים להתנתק בערב ממה שעשיתם באותו הבוקר, או ממה שצפוי לכם לעשות ביום למחרת, אתם לא באמת תנוחו מאחר ועדיין יש לכם סידורים רבים כמו ניקיונות, טיפול בילדים ובעצם מה לא. אך מה אם תגלו שתעלה בפניכם האפשרות לנוח ולקחת חופשה קצרה במהלך שבוע העבודה? ביום אמנם תעבדו אך בערב כבר תוכלו להתנתק לחלוטין, לצאת למסעדה טובה או לראות הצגה איכותית, ואפילו לקחת איזה יום או יומיים של חופשה קסומה. כיצד? באמצעות עבודה בחו"ל. חברות רבות מציעות לעובדיהן נסיעות עסקים מסיבות שונות כמו פגישות, מצגות או לימוד, מה שמצריך את העובדים לטוס למספר ימים ליעד מסוים בחו"ל. כך, עולה באפשרות העובד חופשה קצרה, שכוללת כמובן עבודה רבה במהלך היום, אך לרוב גם טומנת בחובה מנוחה רבה במהלך הלילה ואפילו יומיים של חופשה במהלך סוף השבוע, בהם העובד יוכל לעשות ככל העולה על רוחו.
 

מה ההבדל בין עבודה בחו"ל באופן קבוע לבין כזו באופן שאינו שכיח

רבים אף מנצלים זאת כהלכה. נכון, ישנן חברות ששולחות את עובדיהן למדינות אחרות חדשות לבקרים. מאחר והם נוסעים כבר פעמים רבות, ולעיתים קרובות אף מדובר באותה המדינה בה הם מבצעים את עבודתם, העובדים הללו מוותרים על החופשה ורק רוצים לבצע את העבודה לשמה הם נשלחו ולשוב חזרה לארץ.כך למשך,  עבודה בארה"ב אצל חברות רבות אינה עבודה מיוחדת, כי אם חלק אינטגרלי מהשגרה. לעומת זאת, חברות ששולחות את עובדיהן לחו"ל לעיתים רחוקות, סביר שהעובדים יהיו הרבה יותר נלהבים מכל גיחה שכזו, וכל עבודה בחו"ל בכל יעד שהוא תגרור בעקבותיה גם שהייה באותו היעד ובילוי ממושך, בין אם לאחר שעות העבודה, ובין אם לאחר ימי העבודה. 
 

עבודה בארה"ב במסגרות שונות

אם כן, אחד המקומות שנהנים ביותר מהעובד הישראלי הוא ארה"ב. ידידתנו הגדולה ביותר היא גם המדינה איתה אנו עושים את כמות העסקים הגדולה ביותר, ולכן עבודה בארה"ב אינה נדירה כלל. החברות שעובדות עם "הדוד סם" אינן רק שולחות את עובדיהן אל המדינה, אלא גם עובדות איתה בשיתוף פעולה מלא באמצעות המייל והסקייפ. עוד עבודה בחו"ל של ישראלים אותה ניתן לראות במקומות רבים אך בעיקר בארה"ב היא עגלות המכירה. פן לשיער, מוצרי ים המלח, צעצועים ולמעשה מה לא- הכל ניתן למצוא במסגרת העגלות מאחוריהן עומדים מאות ואולי אף אלפי חיילים משוחררים, שפוקדים את מדינות העולם, על מנת לנסות ולצבור קצת כסף, בטרם הם ממשיכים משם לטיול במדינה בה הם נמצאים, או טיול אל המדינות השכנות שלה. 
שלח