איך להפוך כל חופשה לנופש יוקרתי מפנק

איך להפוך כל חופשה לנופש יוקרתי מפנק

איך להפוך כל חופשה לנופש יוקרתי מפנק

אנחנו לא יוצאים לחופשה בכל חודש וגם לא בכל חצי שנה. עד שמגיע מועד החופשה נרצה לנצל כל רגע בכדי להתפנק, ליהנות, לחוות חוויות חדשות ולמלא את המצברים באנרגיה טובה. אם גם אתם אוהבים את החיים הטובים ויודעים ליהנות מפינוקים קטנים, המשיכו לקרוא ותגלו איך אפשר לשדרג גם חופשה קצרה של סוף שבוע ביוון ולהפוך אותה לנופש יוקרתי מפנק. אתם תופתעו לגלות כמה בקלות אפשר לקבל יותר בעד הכסף שלכם. 
 

חופשות יוקרה ספונטניות ברגע האחרון

יכולים להרשות לעצמכם לצאת לחופשה מהיום למחר? אוהבים להיות ספונטניים? הזמנת חופשות ברגע האחרון מאפשרת לא אחת מחירים אטרקטיביים. אם תמתינו לרגע האחרון לביצוע ההזמנה ותגלו גמישות ביעד, תוכלו למצוא כרטיסי טיסה למחלקת עסקים או מחלקה ראשונה במחירים אטרקטיביים ובתי מלון יוקרתיים מפנקים במחירים זולים.  המחירים יהיו זולים יותר משמעותית מחוץ לעונת השיא. חופשות יוקרה באירופה, ארצות הברית וגם יוון נגישות בעונת הסתיו והחורף במחירים אטרקטיביים. 
 

ניו יורק כיעד תיירותי יוקרתי

העיר ניו יורק היא יעד תיירותי עשיר, מבוקש, מיוחד במינו ובשתי מילים – פשוט מדהים! ניו יורק תוכל להיות יעד תיירותי זול, רומנטי, אינטלקטואלי וגם יוקרתי ומפנק. החוויה של העיר ניו יורק משודרגת פלאים עם טיסות במחלקה ראשונה, בתי מלון יוקרתיים מהשורה הראשונה ומסעדות גורמה. בעיר ניו יורק תוכלו למצוא כמה מבתי המלון היוקרתיים בעולם ומסעדות שף עם כוכבי מישלן. מלון דה פייר ממוקם אל מול סנטרל פארק (נוף משגע!), מלון אנדאז' פיפט אווניו מציע רמה גבוהה של אירוח, מלון לואס ריג'נסי מציע אירוח יוקרתי למשפחות. 
 
האי זנזיבר וכל מילה נוספת מיותרת
אם אתם מחפשים מקום מיוחד שלא שוכחים, האי זנזיבר הוא פנטזיה של חול לבן, ים תכול, עצי קוקוס, רומנטיקה, נופש "בטן גב". יחד עם חופים מרהיבים תמצאו גם בתי מלון יוקרתיים מהשורה הראשונה, מסעדות מצוינות, אתרי צלילה מהיפים בעולם, שמורות טבע ואתרים היסטוריים מיוחדים המספרים את תולדות האי. 
האי זנזיבר הפך ליעד פופולרי בקרב ישראלים. ניתן למצוא חבילות לזוגות וגם למשפחות. הדרך ליהנות מאירוח יוקרתי במחיר שווה לכל כיס היא רכישת חבילות נופש מחוץ לעונת השיא, או רכישת חבילה במחירי מבצע משתלמים במיוחד. כדאי לעקוב אחר פרסום של מבצעים לאי זנזיבר. 
 

אירופה הקלאסית לנופש יוקרה מעבר לפינה

במרחק של כ-4 שעות טיסה תוכלו למצוא את ארמונות המלוכה של אירופה הקלאסית, מוזיאונים של אומנות מהשורה הראשונה, מסעדות פאר, מופעי אופרה ותיאטרון מהיפים בעולם, מרכזי קניות גדולים, בתי מלון יוקרתיים מהודרים, אתרי טיולים מיוחדים ועוד. אירופה הקלאסית היא יעד מועדף על הישראלים. אם אתם מחפשים יעד מתאים לחופשת ירח דבש מפנקת בזול, סוף שבוע ספונטני לקראת יום הולדת או חוויה של פעם בחיים להצעת נישואין – יש ללונדון, פריז, בודפשט, ברלין, וינה, רומא ופירנצה הרבה מה להציע לכם. 
 
קשה לתאר במילים את הרומנטיקה ברחובות פריז, את הטעם של עוגת שטרודל התפוחים המסורתית בבתי הקפה של וינה, את הקסם המיוחד של רומא ואת המסעדות ומרכזי הקניות והאומנות של ברלין. כיום, אירופה הקלאסית נגישה בעבורכם במחירים אטרקטיביים, אין סיבה שלא תטעמו את החיים הטובים ותבקרו בכל שנה ביעד חדש, מרגש ומפנק. 
 

טעימה מעולם אחר – חלום ושמו לפלנד

אם אתם אוהבים שלג, חוויות חדשות ומעוניינים לחזות בפלא הזוהר הצפוני, היעד הבא שלכם הוא לפלנד. טיסה אל העיר רובניימי בפינלנד תביא אתכם אל בתי המלון המיוחדים והיפים של לפלנד. זה המקום בו תמצאו את עצמכם במזחלת כלבים, בבית של סנטה קלאוס, שוחים במי קרח, מפליגים בספינה לשבירת קרח מוקפים קרחונים, מבקרים בארמונות קרח מרהיבים, רוכבים על אופנועי שלג, מתפנקים בבתי מלון יוקרתיים ונהנים ממסעדות טובות. 
לפלנד היא הרבה יותר מעוד יעד לחופשה, יש לכם הזדמנות לחוויה של פעם בחיים. המראה של הזוהר הצפוני מרהיב. הדרך לצאת אל לפלנד בראש שקט היא חבילות נופש מקיפות הכוללות ליווי, הדרכה, לינה במלונות הטובים ביותר, ארוחות מפנקות ואת כל הציוד הארקטי הנדרש. 
 

נופש יוקרתי כחול לבן עם צימרים בצפון

נופים קסומים, מסעדות גורמה מצוינות, שקט ואווירה של חו"ל תוכלו למצוא גם כאן אצלנו בישראל הקטנה. בין המושבים מסתתרים כמה צימרים בצפון שמציעים אירוח ברמה גבוהה. פעמים רבות, הצימרים הישראלים מצליחים להציע רמת אירוח גבוהה מזו של אירופה או ארצות הברית. צימרים בצפון הם הזדמנות לבלות בג'קוזי רומנטי בלב היער, להתפנק עם בריכה פרטית, להזמין שף פרטי, לגלות את ארץ ישראל במלוא הדרה ולהתאהב זה בזו וגם בה. 
 
אירוח יוקרתי מפנק נגיש בעבורכם במרחק של 4 שעות טיסה לאירופה או שעתיים של נסיעה אל צימרים בצפון. אותן חופשות מפנקות הן הדרך להתרענן, להתמלא באנרגיה ולצבור חוויות מרגשות ומיוחדות לכל החיים. היום כאשר אפשר למצוא חבילות נופש יוקרתיות וגם צימרים בצפון במחירים אטרקטיביים, אין כל סיבה שלא תטעמו גם אתם את החיים הטובים
שלח