פסח בחו"ל

פסח בחו

חבילות נופש

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.

פסח בחו"ל

חופשת הפסח היא העת לצאת מעבדות לחירות. החופשה הארוכה שיש לילדים מבית הספר (חופשה של כשלושה שבועות) מהווה הזדמנות אידיאלית לצאת לנופש בחו"ל. רבים מאיתנו בוחרים לבלות את פסח בחו"ל, בין אם הנופש כולל את ליל הסדר או לא, זו התקופה שיש בה היצע עצום של דילים לכל מי שרוצה לבלות את פסח בחו"ל.
 
פסח בחו"ל – אילו דילים יש?
מבחינת היעדים של פסח בחו"ל, פסח 2014 מסתמן כחג שבו משפחות בוחרות באירופה כיעד מבוקש – בעיקר צפון איטליה והיער השחור בגרמניה. מדובר באזורים אידיאליים לחופשה משפחתית עם ילדים הכוללת הרבה פעילויות בחיק הטבע, סיורים רגליים או באופניים כמו גם האפשרות לשכור רכב ולהגיע לאיזורים מרוחקים יותר. השנה ישנו גם שפע של דילים ליעדי הנופשונים המסורתיים כדוגמת יוון, קפריסין ובולגריה. שם כמובן תוכלו ליהנות ממלונות יוקרה מפנקים, חופי ים שטופי שמש ופעילויות מהנות למבוגרים ולילדים כאחד.  אם אתם בוחרים לבלות את פסח בחו"ל תוודאו שבמלון ישנם מתקנים ופעילויות לילדים, לעיתים הבריכות ומועדוני הילדים נפתחים רק במועדים מאוחרים יותר ולכן רצוי לברר זאת טרם ההזמנה.
 
פסח בחו"ל – כמה זמן? 
מי שבוחר לבלות את פסח בחו"ל יכול לבחור למעשה בין חופשות קצרות יותר של בין סופ"ש לכמה ימים או אפילו חופשות ארוכות יותר של שבועיים-שלושה במסגרתם של טיולים מאורגנים או טיולים לנוסע העצמאי. היעדים הקרובים יותר אלינו מתאימים יותר כמובן לחופשות הקצרות. עדיין ראוי לציין כי מדי שנה יותר ויותר משפחות המבלות את פסח בחו"ל בוחרות דווקא ביעדים מרוחקים כדוגמת אפריקה והמזרח הרחוק וכך מבלים את חופשתם המלאה במסגרתה של תרבות מרתקת ומעניינת – ללא ספק חוויה מדהימה לכל המשפחה.
 
שלח

דילים ברגע האחרון