טיול מאורגן ללפלנד ב2019

טיול מאורגן ללפלנד ב2019

טיולים מאורגנים ללפלנד

הצג רשימת יעדים לבחירה

טיול מאורגן ללפלנד ב-2019

שלח
טיולים מאורגנים
טיולים מאורגנים
טיולים מאורגנים
טיולים מאורגנים
טיולים מאורגנים
טיולים מאורגנים
שלח

טיול מאורגן ללפלנד ב2019

חגיגות השנה החדשה
שנת 2019 הגיעה גם אלינו והשמחה רבה ומרובה. זה הזמן לחגוג למופת את השנה החדשה בטיול מאורגן. אם מתחשקת לכם חוויה נעימה ונינוחה, בלי לחצים, ארמונות מהממים ובעלי חיים שלא פגשתם בחיים, בחרו בלפלנד כיעד ראשון לנופש הקרוב. טיול מאורגן ללפלנד ב2019 מאפשר לכם ליהנות מהשטח או מאווירה אקסקלוסיבית לבחירתכם. חוויות קולינריות שונות, קרח במרחבים, נופים שיגרמו לכם להחסיר פעימה, כל זאת במרחק של חמש וחצי שעות טיסה מישראל ליעד המבוקש. 
 
ארבע מדינות שונות בחבל ארץ אחת
חבל הארץ לפלנד מתחלק לארבע מדינות: רוסיה, שוודיה, נורווגיה ופינלנד. טיול מאורגן ללפלנד מפגיש אתכם עם תרבות שונה, עם נופים מרהיבים, עם אטרקציות נהדרות וחלומות שאפשר בקלות להגשים. תפגשו בה אווירה כפרית, טבע שלא יסולא בפז, מזג האוויר קר (אל תשכחו להצטייד בבגדים מחממים). בפברואר עד תחילת אפריל תיהנו משלג לבן וצחור – חוויה מדהימה לכל מבקר. כלבי האסקי ישמחו להירתם למזחלה ולהכיר לכם את אזור השלג הידוע ביופיו המופלג. אתם תדאגו לפנק אותם בליטופים ובמשהו טעים, והם ישמחו לרוץ אתכם אל עבר היכרות המרחבים. 
 
לבקר את איילי הצפון ולשוט באוניית "שוברת קרח"
אחרי ביקור הכלבים, אל תשכחו לבקר גם את האיילים. אותם איילי הצפון הם חלק בלתי נפרד מתרבות לפלנד וישמחו להיות חלק מהביקור והמסע שלכם במקום היפה בעולם. תוכלו להכיר את אורחות חייהם, לראות אותם בפעולה, להתאהב בעדינות שבהם ובחוכמתם. אחר כך, אל תשכחו, לשוט גם באוניה הידועה בשמה "שוברת קרח". תשוטו בה כתיירים, תוכלו להשתכשך גם במים הקרירים באמצעות חליפת בידוד מיוחדת המותאמת לכם המבוגרים וילדים. 
 
חיות בר נדירות – מפגש מרגש במהלך המסע שלכם
טיול מאורגן ללפלנד ב2019 יאפשר לכם להגיע למקומות שווים במיוחד. שם תערכו היכרות עם חיות בר נדירות, כחמישים חיות במספר יפגשו אתכם בביקורכם הקצר - שועלים, ציפורים ודובים הם רק חלק מהחיות שיחכו לכם בשקיקה בייחוד בעונות האביב הנעים והחורף הקר.  
 
ארמון הקרח והמפלים המוקפאים
המוטיב המרכזי בלפלנד הוא השלג הלבן שיורד בכמויות כשהקור נותן את אותותיו. אם תבקרו בארמון הקרח תיהנו ממסע מהפנט במיוחד של שלג לבן, ואף תוכלו ליצור מבני שלג בעצמכם כשאתם מבלים בקבוצה מאורגנת ומגובשת. בעונת החורף תמצאו גם מפלים מוקפאים, תצעדו קילומטרים אם תרצו ליהנות גם מאקסטרים, ובתנאי שהכושר שלכם נמצא בשיאו כשאתם נהנים לאתגר.