נופש בפסח

נופש בפסח

חבילות נופש

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.

נופש בפסח

יש שאומרים כי נופש בפסח הוא המאושר מכולם. כולנו מכירים את האווירה והניחוח של החופש שמביא איתו פסח. המדינה כולה מרגישה את רוח החג וכמובן לילדים יש חופשה ארוכה של שלושה שבועות מבית הספר – אין הזדמנות טובה מזו בשביל לצאת לנופש בפסח. לצאת לנופש בפסח זה  פשוט מתבקש – בין אם לחופש בארץ או בחו"ל, בין אם לחופשה קצרה או ארוכה, נופש בפסח הוא כבר החופש שבשגרה שלנו הישראלים.
 
נופש בפסח – יעדים פופולאריים
בכל שנה ישנם כמה יעדים המככבים בנופש בפסח. השנה פסח 2014 מסתמן כי היעדים האלו הם צפון איטליה, היער השחור בגרמניה וכמו תמיד יעדי הנופשונים של יוון ובולגריה. בארץ – אילת וים המלח מככבים תמיד מדי שנה, אך גם הצימרים הם אהובים מאוד בייחוד בעונת האביב. מכיוון שהחופשות של פסח מאופיינות בעיקר בחופשות של משפחות עם ילדים אזי היעדים האהובים ביותר אלו יעדים שמאפשרים לכל המשפחה ליהנות מהם – לילדים ולמבוגרים כאחד. טיפ קטן- המלונות מתמלאים ורצוי לשים לב כאשר מזמינים חדר במלון לוודא שמדובר בחדר משפחתי וכי המלון כולל גם מתקנים ופעילויות לילדים. כאשר יוצאים אל נופש בפסח בבתי המלון בארץ, המלונות מספקים זאת מדי שנה במסגרת מועדוני ילדים חביבים מאוד, אך כשיוצאים לחו"ל חשוב לעשות שיעורי בית ולברר היטב מה יש במלון ומה אין.
 
נופש בפסח – מה צפוי לנו
חופשת הפסח שלנו נופל בחלקו גם על חופשת הפסחא של הנוצרים ולכן גם בחו"ל המלונות מתמלאים בתיירים מכל העולם. פסח זו תמיד מעין עונת מפגש של מטיילים מכל רחבי תבל לכן צפו למלונות מלאים ומפגשים מעניינים עם אנשים מתרבויות אחרות. נופש בפסח יכול להיות קצרצר של כמה ימים ויכול להיות גם למשך שבועיים-שלושה ביעדים רחוקים. הבחירה היא שלכם...באופן כללי נופש בפסח מביא איתו הרבה אנרגיות מחודשות של אביב, חירות ופריחה.
חופשה נעימה.
 
שלח

דילים ברגע האחרון